Sugen på att sy

Jag ligger här och tittar på tygerna och på lite mönster och ser hur mycket möjligheter som helst :)
skulle vilja börja nu direkt, men jag kan knappt sitta upp alls :(

Satte mig upp för att skriva detta inlägget men det gör så ont i ena fogen bak att jag bara bör lägga mig ner igen... Jag ska ju inte göra något som gör ont då det kan förvärra situationen... Det enda som hjälper nu är att ligga på rygg i sängen...

Imorgon ska jag iallafall ta mig upp för en dusch och helst vill jag börja klippa i tyger. Får ta ett steg i taget... Första steget är ju att mäta upp och klippa ut det som ska sys :)

Nu ska jag hämta en rad choklad och lägga mig och se Scrubs :) Mina favorit-TVprogram är typ komediserier och så alla slags matprogram. Dokumentärer gillar jag också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0