Tjuvkik i kylen!

Vi hade pannbiff över som jag tog till middag idag. Skulle ha gjort hamburgare av dem med rostebröd, men det var slut så jag fick ta lite pommes jag hittade i frysen. Och jag lyckades så bra med pommesen, godaste jag någonsin ätit. Mycket godare än både BK och McD :)

Så min middag blev pannbiff, pommes, vitkål, rödlök och fetaost! Supergott!




Och jag föll för mitt chokladbollssug ;)
Gjorde en halv smet med bollar innan men var bestämd att inte ta innan middan (mer än ett smakprov såklart) och det lyckades faktiskt. Har ätit 4 stycken nu :) Tror jag kommer hämta någon liten till ikväll. sen får jag ta resten imorgon :)

Så här har ni ett litet tjuvkik hur det såg ut i kylen innan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0