Tyg tyg bara tyg

Detta blir ett riktigt tygigt inlägg ;)
Vi har shoppat tyg idag.

Fast jag börjar med vår nya "rullgardin". Vi har vita persienner i lägenheten och nu har det börjat ljusna så tidigt att jag inte kan somna om när Daniel kommit hem på morgonen... Så vi provade en ny lösning och hängde upp ett mörkt lakan framför fönstret. Ser inte klokt ut men det tog bort mycket av ljuset så det får nog hänga där tills vi köpt rullgardiner. Vi får ju ta ner det på dagarna såklart :)




Vi var idag på vår veckohandling idag. Jag var osäker på om jag skulle med eller inte men då vi bara skulle handla så hängde jag med. att bara vara instängd hela dagen är inget roligt... Fast det har börjat snöa massor igen och är helt vitt... JAG VILL HA VÅR OCH SOOOOL!!!!

Det gick ganska bra att handla. Men i slutet av affären fick jag en låsning och efter det blir det så jobbigt. Så jag får nog börja lita på att Daniel faktiskt kan handla utan mig :P För hädanefter blir det nog hans uppgift...

Iallafall så köpte vi bäddset till lilleman. Svartvitt-rutigt med små rutor på ena sidan och större rutor på andra sidan...




Och så hittade vi sötaste handduken som han ska ha i båten och ligga på :)




Med posten idag kom det hem lite tyger. Jag vet redan vad det ska bli av dem men jag tror jag väntar med att berätta tills jag kommit igång eller är färdig ifall det går helt åt skogen ;)




Nu är det ryggläge som gäller så gott som hela kvällen. Trött i musklerna och ont i fogar och ben. Så lika bra att vila. Igår var en riktigt hemsk kväll, hade mycket ont och var helt uppgiven... Svårt att sova också när man har ont för jag vet inte hur jag ska ligga... Så idag vill jag skona mig från den värsta värken så jag kan sova gott! :)

Till middag blir det köttfärsås från frysen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0