Vitt överallt

Snön försvann inte igen. Det är ett vitt täcke överallt... Egeneltigen inte helt oväntat då det bara är februari, men det liksom räckte att ha snö mellan 9 nov-9 feb.
Man kände sig färdig med den vita biten och ville ha vår! :)

Natten var helt okej. Hade ont men vaknade nästan ingenting så det märkte jag inte av. Daniel hade tvättat klart halv fem och då kom han in och la sig... Nu sitter jag här nyduschad och försöker få upp honom så att vi kan köra till barnmorskan...

Antar att det blir koll av SF-mått, vikt och stick i fingret. Inte mig emot för jag vill gärna se att alla värden ser bra ut :)

Nej nu får jag rycka upp gubben! Och kanske göra kaffe så han vaknar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0