Badat idag

Godmorgon, godmiddag och godkväll!

Idag har vi haft fullt upp och inte förrän nu har vi landat. Jag och Pernilla gick upp vid 10.30 och tog en lugn frukost och gjorde inte så mycket. Jag la mig i ett varmt bad för att mjuka upp musklerna efter nattens stelhet...

Efter det fixade vi Julias rum, städade, packade upp lådor och satte upp alla barbie fint i barbiehuset ;)
Jättefint blev där inne! Ska ta foto en dag, glömmer ju det hela tiden...

Sen så skulle vi packa väskorna för att åka till Åbybadet... Vad händer då? Jo, stopp i vårt avlopp IGEN!!! För er som missat så hade vi det 2 gånger förra veckan, ena gången kunde fastighetsskötaren fixa det men andra gången fick dem skicka en lastbil till att suga rent rören. Idag var det dags igen, fastighetsskötaren fixade det... Men Snart får dem nog gå till grunden med det, retligt att det händer om och om igen...

Till slut kom vi iväg till badet. I 2 timmar låg jag och flöt i varmvattenspoolen, hur gött som helst och jag hoppas inte jag gråter hela dagen imorgon av smärta. Jag hoppade helt över att simma idag och påfrestade inte höfterna alls...

Nu ikväll har vi haft Turkiet-tema, Julia har ritat flaggan och till middag blev det Gyros... Foto på detta kommer. Nu har jag och Pernilla spelat kort och sett lite på Let's Dance. Tror att vi ska ta lite magbilder nu ihop med Daniel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0