Egen pizza och glass

Vi är proppmätta :) Skulle haft fisk idag men glömde ta ut fisken från frysen imorse och den måste vara tinad så vi gjorde egna pizzor istället, det vi skulle haft imorgon. Dem blev jättegoda, men min SD-läsare har slutat fungera igen så ni får ingen bild tyvärr...

Nu ser vi på TV och snart ska vi äta glass :D
Jag är så sjukt sugen på glass och choklad, och snart är mitt sug stillat för idag ;)

Imorgon ska jag till läkaren för ny bedömning och nytt läkarintyg. Ska ju till en ny läkare då vi bytt MVC. Min förra läkare sa att dem bara får sjukskriva i 2 månader i taget. Men jag har hört om vissa som blivit sjukskrivna graviditeten ut. Om jag får 2 månader till nu blir det till slutet av mars. Sen blir det nog att jag får ta ut gravidpenning (tidigare havandeskapspenning)...

Håll tummarna för att läkaren är snäll mot mig :)



"Galen, jag är galen i glass! Glass glass glass i stora lass lass lass, ja jag är galen i glass!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0