Förebyggande behandling

Kroppen försöker nog säga mig att bad inte är en bra idé alls, trots att det är så skönt när jag väl ligger i poolen. Vaknade och hade rätt ont idag, stel i varenda muskel, så det fick bli ett varmt bad och dusch innan frukost.

Nu sitter jag på massagedynan (vilket väcker bebisen varje gång) och snart ska jag även behandla med Tens. Vet inte om jag glömt att berätta men vi ska ju på fest ikväll. Daniels svåger fyller jämnt och ska ha stor fest! Så Daniel är och lämnar Julia hos sin mamma nu, blev en korthelg här, fast dem hann med både bad och skridskor så jag tror hon är nöjd :)

Så nu gör jag allt för att behandla så mycket som möjlig så jag ska klara kvällen. Dem bor som tur är inte så långt ifrån så skulle jag inte klara det så kan nog någon köra hem mig :)

Nu ska jag klä mig och så ska Pernilla fota mig och magen! :) Så kika in igen sen så har jag säkert uppdaterat med någon magbild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0