Foto-runda

Vi gick upp tidigt idag för jag skulle till läkaren. Besöket där gick nog bra. Hon vill att jag är sjukskriven fram till förlossning men vi får se vad Försäkringskassan säger. Dem kommer nog inte godkänna det sa läkaren.
Hon skulle göra undersökning av mina fogar så jag fick ligga på britsen.

Hon: Slappna av i benen.
Jag: Mm...
Hon: Men slappna av nu...
Jag: Det gör jag.
Hon: Du är spänd!
Jag: Nej det är nog bara byxorna som är tighta!
Hon: JAG HAR ALDRIG VARIT MED OM NÅGON SOM HAR SÅ TIGHTA BYXOR!!!!!

Jag hade tagit på jeansen ovanpå strumpbyxor för det var 11 minus. Nuförtiden går jag oftast i jogging för jeansen har blivit alldeles för tighta, men ville vara fin när vi åkte iväg haha... Men det är nog dax för ett par nya jeans nu...

Åkte hem och käkade lite sen gav vi oss ut och åkte lite. så härligt väder med strålande sol, dock bitande kallt... Men det gäller att klä sig varmt bara... Vi tog med oss kamerorna och åkte till flera olika ställen och fotade. Så mysigt att göra sånt tillsammans, kul att vi delar fotointresset. Förra året gick vi långa långa promenader och fotade, men nu får vi köra så nära vi bara kan, gå ut och fota och sen köra vidare :)

Nedan följer ett urval av både mina och Daniels bilder... Vi tog sammanlagt 350 bilder tror jag...




Vill också passa på att önska lycka till till en tjej i forumet, en av dem jag varit ute och fikat med. Hon ligger nu inne och får sin bebis alldeles för tidigt (vecka 27) och jag hoppas att allt går jättebra ändå! Man börjar verkligen förstå att det närmar sig nu när det börjar hända saker i forumet... Men än vill jag behålla vår lillkille i magen några veckor till!

Nu ska jag bada, läkaren säger att jag bör göra det varje dag! Så ett varmt bad väntar, och sen kanske jag blir bjuden på glass i sängen när jag ser TV. Får se om jag kan flirta till mig det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0