Godnatt i natt!

Daniel sitter och spelar Grand Turismo (GT5) för fullt på PS3. Han fick spelet av mig i julklapp och så hade jag köpt en ratt till honom för att det skulle kännas verkligt att spela. Ratten passade tyvärr inte till just det spelet, men det passade till datorn och de spelen han hade där så vi beställde en ny ratt och det är den han provar nu :)

Och det verkar gå bra. Han är mycket nöjd säger han :)

Jag ska gå in och lägga mig i sängen och titta på TV. För nu har äntligen teven där inne satts upp och börjat funka. Så det blir sängläge för mig med kudde under rygg och knän. Foglossningen är inte rolig just nu och skenan har återigen åkt på handen...
Jag ska se Scrubs, How I met your mother och sen 2,5 men... om jag inte råkar somna där mellan såklart ;)

Daniel ska jobba hela helgen så han lär försöka vända på dygnet och stanna uppe halva natten idag, och jag har inget ut av att lägga mig nu och vakna flera timmar innan honom så mitt dygn brukar oftast också vändas när han vänder sitt.. Men det skadar ju ingen...

Imorgon blir det nytt försök till att åka till Åbybadet :) Ska bli skönt att känna tyngdlösheten igen!

Godnatt, nu intar jag ryggläge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0