Klockren serie

Precis som många andra gravida har jag märkt hur min kropp plötsligt inte bara är min (och bebisens) utan även alla andras. Så fort man blir gravid, hur tidigt det än är så tror vissa att dem har full rätt att röra på mig hursomhelst...

Jag är i vanliga fall ingen kramig person och har inte blivit det nu heller. Jag är restrektiv med närhet till andra människor. Det är typ Daniel som får röra mig och krama mig fritt, men annars behöver inte folk hoppa på mig hur som helst.

Men när man är gravid så tänker inte vissa sig för... Klart att någon kan få känna på sparkarna, men det får gärna ske i samtycke med mig. Jag vet ju när han sparkar så någon behöver inte göra sig besvär att känna om han ligger och sover :)

Jag hittade denna serien på www.gravidserier.blogg.se och tyckte den var klockren :D Typ så känner man sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0