Mot Skåne

Nu har vi duschat, brett mackor, gjort kaffe/varm choklad och packat. Om bara några minuter sätter vi oss i bilen och åker till Skåne och firar min mamma som fylle rår idag - Grattis till dig :)

Nu är jag i tredje trimestern, känns overkligt. Jag kommer ju ihåg hur ofattbart det var att gå in i andra trimestern. Nu är det slutspurt som gäller och änsålänge går tiden väldigt fort. Vet inte om det är för att bebisen växer eller något annat men igår och idag har jag känt varenda liten rörelse han gjort...

Vi låg och tittade på magen igår när den bara hoppade rundor... Det var när jag hade Tensen igång så jag stängde faktiskt den för det kändes ju som att han fick värsta rycken av den :P Antagligen var inte alls fallet så men det kändes bäst för mig att stänga av...
Imorse hade han verkligen akrobatisk gymnastik. aldrig förr har jag vaknat av att han ligger och voltar och sparkar. Men mysigt var det :D

Nu vart Daniel klar med musiken vi ska ha i bilen så nu sticker vi. Tjipp och hej! Trevlig helg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0