Nyårsafton 2010!

Så kom då årets sista dag till oss också. Min brorsa och hans flickvän samt min kompis Pernilla är i Thailand just nu (på varsett håll dock) så dem firade nyår 6 timmar före oss...
Hit kom grannar från två hus och firade med oss... Jättetrevligt. Till förrätt hade vi kräftpasta, huvudrätt var potatisgratäng med rostbiff och till efter rätt istårta (hemmagjord daimtårta typ). Smarrigt!

Denna speciella dag hade jag på mig svart klänning, grå strumpebyxor och min lila sjal... Och givetvis min bola :D Köpte en kedja till den. Visst blev det fint?

Här kommer en egoboost ;)









Tolvslaget skålade vi in utomhus på isgatan till en massa fyrverkerier. Det smällde överallt. På omrpdena runtomkring mamma och pappa är det numera massor med nya bostadsområden så det kom raketer från nya håll och kanter :)
Isgata var det ja... Det började regna lagom till nyårsafton och när vi skulle gå ut var det visserligen uppehåll men gatan var en skridskobana... Jag kunde sätta ner kryckorna i isen och skjuta mig framåt som på skidor... Livsfarligt egentligen... Men trevligt var det! :)





Gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0