Slutsats?

DET SNÖAR!!!
Riktigt många och stora flingor faller från himlen. Underbart fint, speciellt när man kan stå inne i värmen och titta ut :)










När Daniel kom hem imorse vart jag riktigt trött, det enda han sa och som jag uppfattade var "Jävla snöoväder!" så jag antar att detta snöande har hållt på inatt också. När vi skulle köra hem Julia igår så fick vi typ gräva fram bilen. Den stod som i en vit låda av snö...
Jag skulle gärna vilja behålla snön ända till mars, det finns bara en anledning till att jag vill att den försvinner nu och det är för att nu kan jag snart inte längre ha vinterjacka på mig för magen och jag har ingen lust att köpa någon ny för att ha i kanske 1,5 månad. Så av den anledningen får våren gärna komma nu... Men annars gillar jag snön :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0