Vad vi ätit

Nu har jag fått (efter många om och men) fått den externa minneskortsläsaren att fungera i datorn. Vet inte vad som krånglar men nu får ni lite bilduppdatering iallafall :)

Tänkte lägga in bilder på vad vi ätit dessa två dagar, och senare får ni bilder på alla bebiskläder vi har och allt nytt jag köpte idag :D

Igårkväll åt vi hemmapanerad snitzel med kroketter och bearnaisås samt smörstekta champinjoner med lite lök. Mycket gott!




Idag blev det Wok alá Hanna. Det äter vi typ alltid när Pernilla är här :P
Kyckling, nudlar, vitkål, morötter, rödlök, purjolök, minimajs, broccoli, sweet chilisås och soja.




Igår bakade vi en kladdkaka som vi haft till efterrätt både igår och idag. ser ni så fint jag kan ha tallriken på magen nu :D



Tröjan på bilden köpte jag igår på mamma-avdelningen. Den är sååå skön och jag kan bli sååå tjock i den :D

Kommentarer
Postat av: Fia

Guuuuuu så gott det ser ut!!!!

2011-01-21 @ 00:39:13
URL: http://www.ensidaomallt.se/Sofsan/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0