21 juli - Sötaste sjömannen

Efter en natt på Lilla Hamburgö väntade nya äventyr på Huö. En väldigt fin dag med strålande sol.

Vi har världens sötaste sjöman ombord :D





Soligt väder och segel uppe :)


Coolingen satt lugnt hela färden.


Väl framme på södra sidan av Huö så blev det bad i 21 gradigt vatten. Vi låg inne i en mysig liten vik och det var verkligen en het dag. Barnen hoppade i och badade direkt och sen dök Daniel också i... Jag satt uppe hos Milton och när jag väl bytt om till badkläder hade solen gått i moln och jag är en badkruka så ska jag bada ska det åtminstonde vara solsken :P




Under tiden vi grillade så började det regna. Så vi satt där i regnet med våra tallrikar i knät :P Men det fanns en viss charm i det också :) Vi pratade med en norsk familj som inte ens hade en grill på båten. Vi blev jätteförvånade för grilla är ju det man gör på sommaren tycker vi :)

Kommentarer
Postat av: Angelika - 18 år och mamma till William <3

Guud vad söt klädsel på Lillkillen <3

2011-07-24 @ 19:58:31
URL: http://kotek23.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0