Hur mycket ska man packa?

Det är jättesvårt detta med packning. Har nu lagt fram det jag vill packa ner till Milton. Men det ser mycket ut. Samtidigt så kan man ju tänka på att hans kläder väger nappt någonting och de ska ligga på en stor hylla i båten så egentligen kvittar det om vi får med lite för mycket. Hellre lite för mycket än för lite kläder anser jag. Och man måste ju ha med kläder som matchar ;)

Har nu lagt fram 14 pyjamaser, men det är för att många av dem använder vi som sparkdräkter också. Dem är så sköna för det är ofta tunt tyg och dem är fina i färg och mönster så varför bara sova i dem? :)
10 par byxor, 10 bodies, 3 sparkdräkter, 2 tunna overaller, 4 par shorts och 2 fleecetröjor ligger det på sängen bland annat. Mer än så lär vi ju inte behöva, men jag vet att jag inte packat ner hans jeans och så. Var ska detta sluta?! :P

Den svarta väskan är full med alla hans grejor som inte innebär kläder, allt från våtservetter till bärsele, kramdjur och nappar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0