Invigning

Det har blivit en bloggpaus i några dagar. Det är mycket som ska fixas just nu och igår var jag i Danmark. Nu blir det en kort liten uppdatering bara, får uppdatera med massa Danmarksbilder imorgon :)

Här är gullungen idag när vi var hemma hos vänner och åt middag. Deras son ska låna vår matstol när vi är iväg på semester. Vi satte Mille i den förra veckan men det klarade han inte av. Men det händer mycket på bara en vecka och idag kunde han sitta i den ganska bra, givetvis med hjälp av handdukar :)

Det är verkligen jättesvårt att tro att han bara är 6 veckor gammal :P Glad skitunge ;)




Nu vill jag snart lägga mig. Milton sitter i bilstolen och sover, jag trodde att han skulle vakna för längesen så jag stannade uppe. Men han verkar sova gott ännu :P
Får nog ge honom nattflaskan i sömnen nu igen ;)

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0