Kräkhanddukar!

Vi åkte direkt till IKEA när Daniel kom hem. Han var ej hungrig så jag gjorde lite pyttipanna till mig innan han kom hem. Städat fick jag faktiskt gjort en del :)

På IKEA inhandlades framförallt täcken till båten samt kräkhanddukar till sonen. Vi insåg att 10 kräkhanddukar inte räcker på långa vägar, dels för att han kräker en del, dels för att vi bara får tvätta 4 gånger i månaden och dels för att spöken har ätit upp hälften av dem redan!

Efter IKEA åkte vi till Stenugnssund och köpte kapellväv så nu ska det skissas på sittbrunnskapell och sen börja sys imorgon för nu har vi inte mycket tid kvar innan det ska vara klart!

Vi har en del ärende att göra imorgon och jag hoppas på att få en klipptid. På torsdag ska jag nämligen till Danmark med en massa mammor och bebisar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0