Kvällspromenad och mössor

När Daniel kom hem åt vi grillade fläskkarrékotletter, potatissallad och grekisk sallad. Han fixade maten medan jag satt och sydde mössor. Ska sy mössor av det mesta tyg jag har hemma, samt beställa nya fina tyger och sy mössor samt några byxor av det också. Sen tänkte jag sälja till dem som är intresserade :)

Här är 3 av de mössor jag sydde idag. Gjorde en rosa ap-mössa till sen.


Efter maten tog vi en promenad till affären för att handla. Mille bäddades ner i vagnen men sov bara på vägen till affären. Vägen tillbaka låg han vaken och kikade! Rundan blev på drygt 3 km.




Nu i skrivande stund äter Mille sin kvällsflaska ute i soffan med Daniel. Strax är det sängdags för oss alla. Milton är nybadad :) Han älskar att bada!
Godnatt!

Tusen tack för alla fina kommentarer från er! Det värmer så mycket och är så kul att få så fina kommentarer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0