Nappmonster???

Var tar alla våra (eller nåja, Miltons) nappar vägen??
Vi köper nappar nästan varje gång vi är i affären, men ändå blir dem bara färre och färre :O

Det är inte så lätt när vår son är lite kräsen när det gäller nappar heller, det ska vara med rak sugpip (alltså inte sån som böjer sig uppåt) och det ska vara vit silikon... Och det verkar vara populära nappar för de är ofta slut.

Vi tog sista paketet igår på Coop, och vi har inte direkt tid att köra runt till olika affärer för att hitta hans sort :P

Var tar napparna vägen? :P

Sånna här nappar ska det vara. Och just den han har på bilden här tycker jag är så fin, men det är såklart också borta.

Kommentarer
Postat av: Annica

Råkade visst skicka iväg en kommentar innan jag ens hade skrivit ngt...sorry..

Här försvinner napparna oxå.. Men brukar leta på ställen som under soffan, nerknölade nånstans i vagnen, under madrassen i sängen eller så har jag lyckats packa ner en massa nappar i skötväskan som jag sen glömt att jag lagt där.. Men nu vet jag iaf ställen som vi kan leta på och där de brukar finnas, så nu köps det inte så mkt nappar längre :)

2011-07-13 @ 19:12:50
URL: http://hostbebebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0