Roliga citat från helgen

Daniel och Julia fick sagt varsen rolig grej i helgen som jag måste dela med mig av.

Det första kom när jag och Daniel munnhögs på låtsas. Jag skulle byta en bajsblöja och då passade Daniel på att ta en öl. Jag hade väl önskat att jag fick sätta mig ner och ta en dricka istället...

Hanna: I hate you!
Daniel: But I love you!
Julia: Vad säger ni?
Daniel: Hanna säger att hon hatar mig, men jag säger att jag älskar henne!
Julia: Vad dramatiskt!


Ibland pratar hon inte som en 9-åring ;)

Sen på natten så tog Daniel blöjbytet och när han var färdig skulle han knäppa ihop pyjamasens alla knappar. Det blev ju tokfel och han blev bara surare och surare och utbrast till sist

Jävla IQ-test klockan ett på natten!!!

Det var tydligen IQ-test nog att se att klockan faktiskt var fyra ;) Men han fick ihop pyjamasen till slut! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0