Båtförberedning

Igårkväll efter tacomiddag åkte vi ner till Björlanda. Daniel fick hjälp av sin bror att ta ner masten från en ställning och la den på bockar. Nu ska den förberedas inför påmastning. Känns som det var sommar precis ju. Var tog detta året vägen ;)
Jag blev gravid förra semestern och nu är det snart semester igen och vi har en underbar son som ska följa med oss ut på havet :D Kan det vara mer underbart?! :)



Söta underbara killen i bilen när de andra fixade med masten.


Min hand och Milles hand



När vi var på väg hem så åkte vi inom Daniels föräldrar. De har varit iväg med sin husbil och när vi var i Björlanda fick Daniel ett sms från dem att de kommit hem igen. Men när vi kom dit så var det nersläckt och ingen öppnade när vi plingade på dörren. Daniel gick då runt huset och såg att teven var på. Så han till och med knackade på rutorna. Men ingen som reagerade. Då ringde han in till deras hemtelefon. Och samtidigt som vi hörde någon gå runt där inne så plingade vi på dörren :P
Då hade dem legat och sett på teve och inte hört varken dörren eller knackningar på fönster hehe... Spännande teveprogram ;)
Hade någon knackat på rutan bakom mig när jag sett på teve så hade jag kissat på mig haha...

Hem kom vi sent och satte oss bara och slappa i soffan! Jag somnade som en stock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0