Keep on going

Vilken natt vi hade!
Vi gick och la oss 23.15... Sen vaknade Mille första gången och ville äta klockan 3. Och sen gick vi upp klockan 8 för frukostflaskan ;)

Så ett uppvak mellan 23-8... Helt okej :)

Vi har ökat på mängden mat nu så det kanske är därför. Han står sig nog längre nu... Vi blandar ersättning på 150 ml vatten så det blir ca 170 ml färdig dryck...

Nu ligger han och sover sött i min famn



Idag ska jag packa, vi satsar på en premiärtur med båten måndag-tisdag... Det ska bli mysigt och kul. Och bra att veta hur mycket packning som behovs osv. Snart drar vi ju ut i 4 veckor i sträck så det är bra att ha tagit en provrunda innan :)
Plus att vi behover bara vara. Inte stressa, inte ha en massa måsten osv. Vårt fokus i livet har ju helt klart förändrats. Till det bättre utan tvekan, men vi får ju inte glömma bort vårt förhållande. Så jag ser fram emot några lugna dagar på vattnet :)

Sen ska jag ut och ta en lång promenad idag också. Har 2,5 kg till att gå ner om jag ska nå mitt sommar-mål. Att jag inte skulle gå ner allt innan sommaren kunde jag förstå men jag satte upp ett mål på vart jag helst ville hamna. Så nu har jag 18 dagar på mig att gå ner 2,5 kg. Det kan gå om jag verkligen vill...

Det jag känner känns viktigast är att jag får på mig några av mina sommarkläder. Känns inte kul att behova köpa en massa nya kläder när jag har fina...

Nej nu ska jag börja packa :) Och prova lite av mina shorts och klänningar. Får se om det blir dystert eller glädjande :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0