Oboy, vilket vackert väder!

Ojojoj vilken hetta det är inne i stan!
Det är galet varmt, nästan så jag tycker det är för varmt. Tänk då vad lillkillen tycker. Stackarn är helt utslagen, sover mest och äter inte alltid upp sin mat i flaskan. Han påverkas nog ganska mycket av solen och värmen...



Här på en filt i Trädgårdsföreningen när vi idag var på utflykt med massor av mammor och bebisar. 11 mammor och 12 barn var vi :) Jättetrevligt, och det såg rätt häftigt ut när alla ställde vagnarna på en rad intill en rabatt... Sen satt vi på filtar och snackade och fikade. Jag hade med pastasallad.




Det blev lite shopping på vägen hem. Till Mille såklart ;) Får visa foto sen. Har inte ens tagit upp det ur påsarna.

Nu ska jag, om jag pallar, städa här hemma. Det har blivit ett krig här av någon anledning :P För fint väder för att städa, men stöka till är vi bra på!

Milton ligger på vår säng i bara blöja och sover... Hoppa han svalnar av lite, han har fått värmeutslag fastän han inte varit i solen ens...

Kommentarer
Postat av: Inez

Schysst design du har på din sida. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-11 @ 15:04:50
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0