Promenad

Nu har jag varit ute på en timmes promenad. I gassande sol gick jag drygt 4 km. Det var en skön runda. Med musik i öronen och en vagn att putta på så försvinner man in i sin egen lilla värld :)

Så här såg höjdprofilen ut på rundan. Jag kan säga att jag fick sätta mig och vila 2 minuter efter backen upp :P Jag fick håll, är ju inte alls van att gå sånna här rundor nu :P



På vägen hem gick vi inom affären och köpte massvis med blöjor. 180 stycken för att vara exakt :P Köpte igår också men de visade sig vara för stora så den paketen får vänta...

Tog denna bilden igår när jag och Mille promenerade med en kompis till mig och hennes son. Det där biet som vi hängt på liggdelen är verkligen roligt att ligga och titta på tycker Mille :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0