Slö

Jag känner mig så slö idag! Fastän jag fått diskat och fixat i köket så känns det som jag inte får någonting gjort alls. Samtidigt som jag käner mig taskig som inte ligger och myser med Mille hela tiden. Han sover gott i vår säng, men jag skulle allt vilja ligga breve och bara vara nära honom...

Klockan är nu kvart över fyra, Daniel kommer hem om två timmar. Då tänkte jag ha middan färdig, vad tror ni om att jag sätter in kycklingfileér i ugnen nu och sen låter dem kallna, och sen serverar dem med färskpotatis och gräddfil med gräslök? Kan det vara något tro?

Ska ta ett sista röj här, men sen får det vara bra för idag. Mille lär vakna närsom och vilja ha mat, så då ska jag bara mysa ner mig hos honom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0