Sömnlösa nätter?

Här flyger visst tiden iväg! :)
På gott och ont verkligen. Jag vill ju ha kvar min lilla bebis så länge som möjligt men ska tiden springa fram så är han ju snart stor!

Och det här med sömnlösa nätter för nyblivna föräldrar... Varför alla varningar om det? ;)

23.45 fick Mille sista flaskan igår. Sen vaknade vi inte förrän 6.30 för nästa flaska. Somnade om och vaknade vid lunchtid nästa gång :) Så 12 timmars sömn med 1 uppvak tycker jag är riktigt godkänt ;)

Mille imorse


Daniel fick hoppa in och jobba under förmiddagen idag. När han kom hem var han jättetrött så han tog med sig lillen in och så somnade dem direkt.

Man kan ju inte låta bli att smygfota dem för vår bebis är så underbart söt!


Nu hör jag dock att Milton vaknar så jag ska gå in och ta honom så Daniel får sova en stund till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0