Tulton är redo för Skåne!

Här är läget bättre. Jag har vilat massor och för en timme sen åt jag en varma koppen och 2 brödskivor så jag får se hur kvällen artar sig! Har lite jordgubbskräm och glass som matalternativ ikväll!

Men antagligen är det matförgiftning eller en mage helt ur form som drabbat mig. Vinterkräksjukan borde ju inte gå över så snabbt...
Vi kan ju hoppas att så är fallet för då smittar jag inte och så blir jag frisk snabbt :)

En perfekt dag att bara ligge inne också, det toksnöar ute. Igår hade jag sommarkänslor och idag är det vinterkänslor igen. Att snön aldrig ger sig!

Nu är iallafall Tulton redo för Skåne-resan :D Han sitter redo i babyskyddet som ska få sin premiärtur på fredag. Och inte kan vi åka med det tomt heller, så Tulton får äran att provåka :)




Bebisen i magen rör sig väldigt mycket idag. Det känns givetvis jättebra för att ha magont och inga bebisrörelser känns inge tryggt. Men innan när det körde ordentligt i magen så kan jag lugnt säga att det var inte så värst skönt när han både hickade, tryckte på blåsan OCH tryckte på magsäcken - samtidigt!!

Men imorn hoppas jag på att vara frisk igen så att jag kan åka till Skåne som planerat på tisdag!

Kommentarer
Postat av: Mamma och pappa

Hej. Var ska Tulton vara sen? Han vill också ha en vagn och en stol. Kram

2011-04-05 @ 21:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0