2 sengångare

Nu har vi kommit hem från stan... Fint väder, mycket folk och riktigt bra tider på mina 3 kämpar! :)

Daniel kom först förbi mig, och fick en sluttid på 2:16:58 vilket är mycket bra då han satsade på att slå sin tid förra året som var 2:24. Och han klarade det trots en lång vinter, knäskada, jobb med båten och ett barn på väg! Bra kämpat :D

Stolt men slutkörd Daniel när han mötte mig i stan!


Och med medalj :)



Men innan han kom så kom min morbror förbi. Han var rolig för han har också drabbats av skador under våren så han sprang mest för skojs skull och hade med kameran och sprang och fotade ;)
Strax efter honom kom mina föräldrar förbi med ett leende!




Det stod en äldre gubbe breve mig hela tiden och hejade på alla. En glad prick. När det kom någon i blåvitt-tröja så skrek han "HEJA BLÅVITT!!!" och när någon hade gais-tröja skrek han "HEJA GAIS!!!". Sen kom det en kille i HV71-tröja, men det var nog ingen favoritlag för gubben för då skrek han "HEJA HOCKEY!!!" :P

När Daniel mött upp mig så gick vi och åt varsen glass! :)
Sen tog vi bussen hem. Och ni skulle se oss när vi skulle gå upp till vår lägenhet... Som 2 sengångare haha...

En höggravid Hanna = en Göteborgsvarvs-sprungen Daniel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0