Blubb blubb

Godmorgon!

Oj vad man kan ställa till med när man bara är vid båten en dag ;)
Jag är alltför aktiv på nätet när folk tror att vi åkt in när jag inte uppdaterat på en dag. Kanske ska tänka över mina vanor haha :P

Igår var vi alltså vid båten så gott som hela dagen! Vi tog med min solstol så att jag kunde vila i skuggan närsom :) För solen klarar jag plötsligt inte av längre. Är så varm i mig själv och solen gör att jag börjar koka på några minuter...

Vi bottenmålade allt igår. Daniel ville bli helt färdig med det så att den är sjösättningsklar. Så är det ett stressmoment mindre ifall vi behöver vara ifrån några dagar sen :) Nästa fredag har vi sjösättning!


Jag målade det jag kunde nå när jag stod upp. Kan ju inte böja mig ner.



Daniel fick ta allt målande där man behöver vara vig ;)



Vi hade med oss lunch men glömde av den. Jag åt iallafall en burk ananas :) Det verkar som att exotisk frukt har blivit lite av en craving för mig här i slutet...



Innan bottenmålning


Efter bottenmålning



Daniel fixade även propellern som han haft av. Han bytte offeranodrar (dem silvriga mojängerna) också. Så nu ser den verkligen ny och fin ut :)



På väg hem efter hårt arbete!



När vi kom hem blev det grillning på balkongen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0