Idag är en längtans dag

Jag kan inte tänka på något annat än förlossningen idag. Jag vill att det startar nu så jag får träffa den lille.

När jag väl snöat in mig på dessa tankar är de svåra att komma ur. Får påminna mig om att man faktiskt får gå 3 veckor över tiden i Göteborg och om så skulle bli fallet blir jag inte igångsatt förrän runt den 29 maj... Trevligt trevligt *inte*...

Tror att Daniel kan bryta mitt tankemönster lite när han kommer upp... Då får man iallafall lite annat att tänka på... Jag tror jag väcker honom om en timme :) Han ska ju både hinna med att jogga, baka och kanske jobba vid båten idag... Och helst hjälpa till att städa upp här hemma...

Jag somnade i soffan innan några timmar. Är fortfarande trött och helt slut i kroppen... Hungrig är jag också så det får bli en macka nu och sen ska jag äta lunch när Daniel kommer upp. Fiskgratäng med räksås blir det till lunch...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0