Kvällen

Jag har inte gjort så värst mycket ikväll. Slagit in några presenter har jag gjort :) Och så ätit lite glass såklart ;)

Samtidigt såg jag Eurovision song contest och det var ju rätt nervöst när Sverige ropades upp som sista land att gå vidare!
Jag vill väldigt gärna se finalen, iallafall slutet när de ropar upp resultatet! Men antingen är vi väl på BB eller grillfest då :p Men det ska nog lösa sig!

Nu ska jag gå och borsta tänderna och sen lägga mig i sängen och se på teve tills jag somnar!

Lilleman är fortfarande vild där inne. Tar han ut sista svängarna nu tro? Eller försöker göra mer plats? Att han inte förstår att han kommer få så mycket plats han bara vill om han bara kommer ut hehe :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0