Tårta och magbilder

Idag är jag 2 veckor över tiden... Men det som är jobbigast nu är varken den tjocka magen, värken överallt, vattensamlandet eller osmidigheten. Det värsta av allt är längtan efter bebisen! Vi vill ju träffa honom!!!

Tog nya magbilder igårkväll, nu får vi väl hoppas att det var dem sista :P





I förmiddags kom mamma och pappa hit igen för att ta en fika innan de begav sig hem till Skåne.
Jag hade gjort en tårta som lite firande av Daniels födelsedag!

Och så firar ju jag och Daniel 3 år tillsammans idag :D






När de åkt somnade jag på sängen ett tag. Nu har jag gått upp men byttes av av Daniel för nu ligger han där inne och sover. Han ska jobba ikväll, vilket vi inte alls räknat med. Vi trodde ju att han skulle ta ut pappadagar nu. Men det får visst vänta!

Nu ska jag gå och hitta något att äta och se tv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0