Var är vår disk? ;)

Nu har jag sovit i soffan. Somnade vid halv 8 och vaknade av att telefonen ringde tio i 9. Men det var behövligt. Hade kunnat sova mer känner jag...
Men funderar på om jag ska ta tag i vårt kök idag. Igår vardagsrummet som är så fint nu, men det skuggas över av köket som ser hemskt ut :P
Det vi har lagt märke till är att det är inte så hemskt mycket disk på bänkarna, men typ allt är slut i skåpen. Var har vår disk tagit vägen?

Eftersom jag storstädade vardagsrummet igår så vet jag att där inte är någon disk. Så det borde finnas i köket :P Vi kanske har packat ihop det snyggt så man inte ser allt haha...

Men ett tipptopp kök skulle sitta fint idag. Vill knappast behöva åka härifrån och eventuellt vara borta något dygn när det ser ut sådär inte...

En sak gör dock att jag inte vill diska... När vi har trott att det kan vara på G så har vi direkt diskat upp och packat ner det sista i bb-väskan, och sen har allt avtagit... Så vi är lite anti att diska nu för då bara avtar allt haha ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0