Vecka 42

Idag går jag in i vecka 42. Om jag är frustrerad? En aning... :(

Nu får det hända nått. Jag sover inte bra längre, vaknar många gånger per natt. Och jag har så mycket vatten i kroppen att tårna knappt nuddar marken :( Senaste månaden har jag gått upp 4 kg och det är nog enbart vattensamlande...

Att varje dag bara gå och vänta på att något ska hända är deppigt... Och det var världens chans för bebisen att komma nu i helgen eftersom Daniel varit ledig. Ikväll går han på nattpass igen och det förvånar mig inte om det startar bara för jag är helt ensam...

Dem säger att de allra flesta förlossningar startar i vila... Det har vi testat nu i flera dagar. Idag blir det storstädning alá deluxe!!! Ska inte sitta still en sekund... Man måste ju testa! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0