Men putte då!

Min otroligt gnälliga kille hade visst sina skäl. Han blev helt tokig för nån timme sen och då tempade jag honom och han hade 38,6 :( Så det är ju inte konstigt att han varit gnällig och klängig idag. Inte det att feber i sig gör en gnällig men han kanske hade ont nånstans eller tyckte att det var jobbigt.

Så han fick en alvedon och somnade pladask i min famn!
Dåligt kort då jag inte ville störa honom med blixten.


När han vaknade för en stund sen tempade jag honom igen och då hade han 37,9 så alvedonen hjälpte. Nu sitter han och äter på sin bumbostol! :)

Snart kommer äntligen Daniel hem. Det har varit en alldeles för lång dag då jag gick upp redan 7.30.

Och vår veckomeny är borta så vad vi ska ha till middag har jag ingen aning om faktiskt :/ Får nog improvisera ihop något. Men det får allt vänta tills Daniel är hemma.

Nu är det äntligen helg :) Imornförmiddag tror jag att vi ska upp och fixa med den röda bilen så den blir försäljningsklar, sen åker Daniel och hämtar Julia, på kvällen blir det pannkakor till middag ochfredagsmys...
Lördag blir kalas för Daniels mamma och på söndag ska jag ut till Rörö :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0