Rörlig kille

Natten var kanon. Jag tror att Daniel la in Milton i sin säng vid 22. Sen sov han i ett sträck fram till 4.30 då han fick en flaska och sen sov vi i sträck fram till 8.30. MVG!! :D

Morgonmys


Igår var det väldigt soligt och fint, idag är det bara dimma och ser kallt ut :( Jag som faktiskt borde gå ut med Milton en runda. Hade varit bättre igår. Han är tokförkyld igen så jag vill väl egentligen inte dra ut honom i detta. Men å andra sidan kanske han är småförkyld hela vintern så någongång måste vi ju gå ut ;)



Milton har blivit jätterörlig. Innan har han snurrat runt och haft sig men nu tar han sig flera meter. Han backar mest eftersom han trycker ifrån med armarna. Men ibland kommer han framåt också. Idag låg han på lekfilten när han lämnade rummet och sen på vår matta närj ag kom tillbaka. Det är ju iallafall 2,5 meter det. Men när han kom till soffan tog det stopp i backandet så då blev det gnälligt :P





Jag går runt och plockar lite. När Milton snart somnar middag ska jag passa på att diska. Daniel är borta länge idag, först 12 timmars jobb sen 2 timmars möte på det. Kul kul... Men vi ska nog kunna roa oss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0