Billarmen tjuter!

Det är ett väldans höstrusksväder idag!!! Det kom nyss en hagelskur som satte igång larmet på flera bilar på parkeringen...

Melinda frågade om jag ville hänga med henne och Ludvig till Öppna Förskolan. trots att det bara tar 10 min att gå dit så tror jag nog att jag stannar hemma idag. Kommer ju vara genomvåt innan vi kommit dit. Inte kul att sitta där i några timmar sen, kall och blöt...

Milton sover och har gjort i snart 3 timmar. Galet. Men han sov dåligt inatt också så han tar väl igen... Men vaknar han inte inom en kvart får jag nog väcka honom.

Det får bli en innedag och få lite gjort här hemma :)

Kommentarer
Postat av: Sofia - Mamma till Wilbur ♥

Nästan rätt, det är fästet till "bygeln" man har så barnet inte trillar ur vagnen när det sitter. :)

2011-10-19 @ 22:20:48
URL: http://idamariasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0