Claramell är täckt

Det känns som att klockan är typ 22 och att det snart är laggdags. Men hon är inte ens 19. Märkligt. Fast vi var ju uppe i hyfsad tid idag och har fått en del gjort, plus att det redan är mörkt ute...

Vi startade, som vanligt på torsdagar, morgonen med att väga oss. Jag som fuskade i helgen när mina föräldrar var här hade gått upp men bara 0,2kg så jag är ändå nöjd. Jag var beredd på att det skulle vara ett plus. Daniel däremot hade gått ner 1,8 kg sen förra veckan. Galet men kul för honom :)
Efter frukosten sydde jag några mössor som jag fått beställningar på.

Sen åkte vi till båten. Dags att täcka Claramell inför vintern.

Milton vinkar hejdå till hemmet.


Vi passade på att tömma båten på saker vi kunde tänkas behöva under vintern. Av någon anledning glömde Daniel göra detta förra året (ja jag får skylla på honom för jag var gravid och kunde inte hjälpa till :P) så jag saknade några grejor under vintern. Men nu ska vi nog ha allt hemma, om inte så kan jag inte skylla på någon eftersom jag själv var med denna gången ;)


Daniel byggde upp Noa-ställningen


Presenningen, och väldans vackert väder.


Waola!!!


Milton var snäll mestadels av tiden. Sov lite, tittade, pratade och skrek lite också :)


Nu ska vi nog slänga oss i soffan och se en film. Tillhör inte vanligheterna att vi ser film ihop. Vi har verkligen inte samma filmsmak så det är svårt att hitta något som passar båda.
Just ja, en varm dusch ska jag ta innan filmen... Härligt med en varm dusch, sen myskläder på och sen sitta under en filt. Då kvittar det nog nästan vilken film man ser, det är mysigt ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0