Mamma&bebisar-träff

Nu är jag och Milton ensamma igen efter en härlig träff med mammor&bebisar :) Milton slocknade direkt i sin säng :P

7 mammor och 8 barn var vi som mest.

Duktiga Ludvig kan nu sitta jättebra helt själv och det såg ut som att han var lekledare över bebisarna ;)


Milton var en glad prick hela tiden!


Och titta vad denna kille kan :D



Det är så märkligt det där samspelet mellan Ludvig och Milton. Det Ludvig gör, det gör Milton bara en stund senare. Nu kan han tydligen sitta utan att hålla händerna i golvet :D Vad Milton inte fattar är att Ludvig är 2 månader äldre hehe... Men ju äldre dem blir ju mindre märker man nog en så liten åldersskillnad.


Nu ska jag plocka undan här, slappa en liten stund på soffan, sen ska jag sy. Och så måste jag planera middag. Vad ska man äta idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0