Morning morning!

Här ringde klockan 6.45, men vem orkar gå upp då :P Så jag snoozade och snoozade och till slut vaknade Milton 7.30 så då gick jag upp :)
Vi har numera helt mörklagt i sovrummet. Vi har vita persienner och det blev så ljust så vi mörklägger helt på nätterna nu. Vi gjorde en mörkläggningsgardin av blå kapellväv, släpper inte igenom något ljus alls. Det negativa är bara att det går inte att piggna till sålänge man är i sovrummet. Hade det varit som tidigare så hade jag blivit pigg av ljuset, men nu blev jag inte pigg förrän jag tog steget utanför dörrkarmen :)

Man kan inte få allt här i världen :P


Om 2,5 timme kommer det hit massor med mammor&bebisar och besöker oss. Jag har plockat undan lite på Miltons rum för där kommer det bli lite spring. Det ska bytas blöjor och hämtas leksaker :)
Nu var jag bara inne för att se om någon ville ha vägbeskrivning hit. Nu ska jag ut och städa vidare. Eller städat är det nog men jag måste flytta matbordet så vi får plats med rullande bebisar på golvet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0