Ny stol!

Regn å regn å regn! Perfekt väder för att tvätta städa, sortera papper och göra ärenden.

Mille kontrollerar att pappa sorterar rätt :)





Vi åkte ut till båten för att fixa en grej. Vi insåg att det i vår inte kommer bli mycket gjort ;) Vår båt är den bakom med vit pressenning, Daniels systers båt är den bak till höger och tävlingsbåten som Daniel och hans bror seglar med är den främste båten. Med andra ord blir det mer fika än jobb :P



Daniel gick av bilen för att kolla en sak och när han stod där ute kom världens hagelskur. han fick gömma sig under hans syrras båt. Jag skrattade som fan i bilen. Jag höll på att dö av skratt när det sen började rinna ner vatten på honom från sittbrunnen :D Vi tyckte båda att det var ganska kul, men jag tyckte helt klart att det var roligast :P


När vi kom hem stod det en fåtölj utanför vår dörr som var till Milton från grannpojkarna. Den är så häftig och fin och Milton älskade att sitta i den. Stort tack killar :D


Nu ser Daniel på Champions Leauge och jag får väl joina han lite i soffan innan vi lägger oss. Jobb plus träning för hans del imorgon så det blir en väldans lång dag för mig med Milton. Får se vad vi hittar på!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0