Skånebilder

Får ju dela med mig av lite Skånebilder. Det var en kanonhelg med skogsutflykt, god mat och väldans trevligt sällskap. Klyschigt, men har man världens bästa familj och släkt så blir det alltid perfekt :D


Milton i bilen på väg ner. Vi timade in resan med hans sovstund så han sov faktiskt hela vägen ner. När vi var framme i Åstorp ringde jag mamma och sa att vi var på Hallandsåsen. Döm av hennes förvåning när hon kom ut från sitt jobb och vi stod där ;)


Lilla familjen :)


På lördagseftermiddagen. Ny mössa som Daniels valt tyget till :)


Finklädd liten gosse på kvällen.



Tyvärr blev ju Milton sjuk på kvällen sen. Stackarn var jätteledsen och det slår ju aldrig fel att man glömt Alvedonen just den gång man behöver den. Men min morbror sprang hem till sig och hämtade så vi löste det iallafall.
Min brorsa var också jättesjuk och det är inte vanligt. Han gick till och med in och la sig på mamma och pappas säng och då ÄR han sjuk. Men han verkar som tur bättre nu.

Jag har klarat mig igenom denna sjukperiod, helt fantastiskt och förvånande. Jag brukar vara den som faller först.
På torsdag kommer min mamma upp till Göteborg och antagligen åker jag ner ensam med Mille om nån vecka. Daniel jobbar ju ändå varannan helg så istället för att sitta själv här hemma så åker vi ner en sväng :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0