Vår dag i bilder

Milton blir äldre och sover mindre på dagarna. Det märks för jag får inte längre tid att sitta vid datorn :P Om han sitter med mig här kan jag mest läsa nyheter och sånt för att sitta och skriva med en hand orkar jag inte :P

Idag startade dagen med bad för Milton. Eller ja, efter frukosten då. Vi insåg ganska snabbt att det skulle vara omöjligt att torka av all blåbärsgröt med våtservetter :P

Han var täckt med blåbärsgröt. Från ögonbrynen ner till tårna!



På förmiddagen var jag på mamma&bebisar-fika. Vi var 8 mammor samt 8 bebisar om jag inte minns helt fel :) Trevligt var det!
Jag kom försent dit då vi försökte jaga rätt på Miltons mat, men det tar sån tid att förklara så det kräver ett eget inlägg.
Jag hade ingen kamera med till fikan men skulle få bilder av de andra sen. Uppdaterar detta inlägg med bilder då.


Daniel fixade i båten men kom hem när vi kom hem från fikan. Vi åkte då iväg för att återigen jaga efter Miltons mat, sen åkte vi och fixade bilen och sen blev det ombesiktning och då gick den igenom :D Så nu ska den bara göras fin och städas, sen säljer vi den :)

Milton fick provköra bilen ;)


♥♥♥ Vackraste ungen i världen och dem finaste ögonen man druknar i! Om hans mamma får tycka ;)


♥ Mina fina killar! ♥ Älskar er massor ♥


När vi kom hem blev det en snabblagad middag. Jag åt kyckling med stekt vitkål samt kokta sen stekta rödbetor.
Daniel åt tacorester.


Mille fick kalops och sen äppelmos till efterrätt.


Han ser ofta arg ut när han får in maten i munnen :P
Men han sitter väldigt bra i sin stol nu iallafall :)


Close up på den arga minen


Vi filmade honom när han fick smaka äppelmos för första gången. Har ej laddat upp filmen än men gör det imorgon. Länkar den här då! Det är helt klart sevärt att se det ;)

Kommentarer
Postat av: Kim

Åh vad fint han sitter.



Min kille (född 28 maj i år) bara åker ihop till en liten klump.

Haha!



Bra jobbat!

2011-10-15 @ 10:03:30
URL: http://mentackskaruha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0