Vår dag!

Det har inte hänt mycket idag, precis som jag tänkte. Milton är förkyld igen och vaknade nästan i panik i förmiddags. Låg och andades ansträngt med munnen, näsan var helt täpp.

Han har varit hängig hela dagen. Mest velat ligga i sittern eller i min famn. Tur att det var regnigt hela dagen, då känns det extra mysigt att gosa ner i soffan :)

Här en för stunden pigg kille som leker i babygymmet


När han somnade i sittern var han nog rädd att falla ur för han höll hårt om kanten ;)


Jag har ägnat stor del av dagen med att diska. Seriöst, hur mycket disk kan det bli. daniel diskade i förrgår, men ändå var det disk så att det såg ut som att vi inte diskat på minst 5-6 dagar. Hur lyckas vi??
Nu är iallafall köket tipptopp rent, jag känner mig stolt när jag går ut där ;)

Jag provade att göra lchf-maränger. Ser skitgoda ut men var katastrof i både konsistens och smak.



Nu kommer snart Daniel hem och jag har inte ens bestämt mig för vad det blir för middag. Åh vad värdelöst det är utan veckomeny. Blir antagligen något med kassler då den ligger i kylen och väntar på att ätas :)


Här är förresten ett av gipsavtrycken vi gjorde igår på Öppna Förskolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0