Beställningar av mössor

Nu har jag så mycket tyg hemma att jag gärna tar beställningar.

I nuläget syr jag mössor och babyvantar. Om några veckor kommer jag börja göra häftiga napphållare.



Dessa tyger finns att välja mellan


Det går att välja att ha flecce som innertyg i mössorna, då det snart är vinter.

Jag kommer starta en separat blogg för beställning av mina grejor. Tills den är startad går det bra att kommentera detta inlägg för att be om offert (pris beror på storlek på mössa samt hur mycket man vill beställa). Tygerna finns i begränsad mängd så det är först till kvarn som gäller. I offert/beställning vill jag veta huvudmått på den som ska bära mössan.

Och håll ut, snart kommer det upp häftiga napphållare också!

Kommentarer
Postat av: Annica

Hur mycket vill du ha för en mössa med fleece, sonens huvudomfång är ca 46 cm, men köper mössor i str. 50. Gillar verkligen tyget med de bruna ugglorna.

2011-09-23 @ 09:19:46
URL: http://hostbebebis.blogg.se/
Postat av: Annica

Hej igen!

Ja, skulle jätte gärna vilja ha en sån mössa :)

Kram

2011-09-25 @ 08:08:17
URL: http://hostbebebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0