Toker

"Godmorgon godmorgon, hör alla fåglar sjunga,
 godmorgon godmorgon, i smyyyyg!"

Den sången sjunger vi varje morgon, då lyser Milton upp som en sol :D



Och ja, jag vet att ett ord är fel, men jag sjöng den alltid så när jag var liten så det fortsätter jag med :P Milton vet ingen skillnad hehe...

Nu ligger han och leker i babygymmet, jag ska fixa frukost. Det får bli smoothie idag och några skinkbitar. Äggen är slut. Det är lite handikappande att äta efter LCHF när äggen tar slut för ägg är en stor del i kosten. Det får köpas nya ägg, men jag länar nog den uppgiften åt Daniel. Det går ju varken att ha Mille på armen eller i bärsele och samtidigt balansera ett flak med ägg upp för tre trappor.



Jag förstår inte grejen med att vända sig till mage i babygymmet. Allt det roliga försvinner ju då :P Milton inser alltid när han vänt sig att det roliga tog slut, men han har inte fattat ännu att det bara är att vända tillbaka då. Han kan vända på båda håll men förstår nog inte riktigt att han kommer tillbaka till leksakerna.



Så någon gång då och då får man vända tillbaka honom :P




Under tiden jag skrev detta inlägg fick jag gå ut en gång och vända tillbaka honom. Då hade han vänt över till mage och vridit sig så han låg med huvudet och överkroppen ute på lila mattan ;)

Nu bliré frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0