Underbara fina pojke

Nu har vi kommit hem och hunnit vara hemma en stund. Maten står i ugnen och nu väntar vi på Daniel.
Det har varit en kanondag, bortsett från ösregnet. Tur att vi kunde springa mellan bussarna så vi inte blev helt genomvåta. Eller jag iallafall, Milton ligger ju tryggt och torrt under regnskyddet :)

Fina killen i vagnen.


Glad var han idag. Skrattade jättemycket på bussen gjorde han :) Så kul att höra. han är lite sparsam med sina skratt, men när han väl skrattar så smälter man :)


Här är vi hemma hos Miltons kompis Vincent. Jag tog inga foto där då det fotades mycket av de andra mammorna. Jag hoppas på att få foto av dem så att jag kan lägga in här :)



Han slocknade i vagnen så fort vi kom utanför dörren på väg till bussen. Han sov sen hela bussresan hem, och faktiskt så sover han fortfarande nu 2 timmar och 15 minuter senare :P Sjusovarn! Men snart väcker jag nog honom så han får äta gröt innan vi äter. Brukar bli bäst så :)




Dagens middag!


Som på beställning - nu vaknade guldklimpen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0