Hem ljuva hem

Nu har vi äntligen landat hemma igen. Vilken dag det blev. Vilken otroligt tråkig dag :P
Milton var inte bättre efter de två ventolin-inhalationerna så det blev två omgångar adrenalin också.
På vägen hem köpte vi påskgodis och så insåg vi att vi verkligen inte orkade lags middag. Magarna kurrade ordentligt redan. Så det blev faktiskt Subway idag. Nyttigare än pizza i alla fall :)

När vi ätit åkte vi till Milles farmor och farfar och gav ett påskägg och fikade. Snöade gjorde det också!
Efter det behövde vi åka och handla.

Nu äntligen är vi hemma. Puh!!
Jag är så trött att jag skulle kunna gå och lägga mig. Mille äter kvällsflaskan nu och somnar sen. Jag gissar på att vi kanske ligger i soffan en stund och sen knoppar vi med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0