Sandlådepremiär

Här ligger jag helt utslagen i soffan :P Är hysteriskt trött!!!

Mamma kom hit i förmiddags, vi tog en macka och gick sen in till stan. Första stopp blev Jensens Bøfhus där vi åt en kanongod flankstek med råstekt potatis och salladsbuffé. Milton fick kycklingspett med pasta :)



När vi var mätta och nöjda åkte vi upp till Slottsskogen för att leka på Plikta. Där har blivit väldigt fint, men jag får ärligt säga att jag gillade den förra lekplatsen bättre. Jag saknar de små lekstugorna och den mysiga atmosfären, och där är alldeles för få gungor. Sen är den ju inte särskilt barnvänlig med alla stup. Estetisk vacker absolut, men inte jättegenomtänkt som lekplats till småbarn.





Milton fick för första gången sitta i en sandlåda. Det var häftigt tyckte han :) Han satt med en spade och en hink väldigt länge! Och han gick med skor på, i sanden dessutom!! Det är ju inte det lättaste för en nybörjare.
När han började krypa i sanden tittade han förvånat på händerna. Det kändes nog mycket annorlunda! :)



Trots att han är nybörjare kunde han gå i sanden, med skor på :D Vilken kille!


Kvart i fyra vinkade vi av mamma vid tåget! Sen gick vi hem från stan. Medan Mille sov kvar i trapphuset sprang jag upp och packade gymkläder. Jag väckte honom och vi cyklade till gymmet :)

Nu ikväll har Milleman lekt med de två nya leksakerna han fick av sin mormor och morfar. En i påskpresent och en i namnsdagspresent :)




Nu ska jag sova. Godnatt!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0